Gå til innhold

Assassin's Creed systemkrav


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmmm, skal være spillbart på 6600 serien og oppover.

 

Men hvis du skal få ordentlig "juice" ut av det, må du nok ha et 8800gts eller høyere kort ja.

9312769[/snapback]

har du link til et av kortene i serien? som du kan anbefale meg :)

eller tror du maskinen min kommer til å takle spillet bra nok? har 2GB RAM, skjermkortet jeg bruker nå ATI Radeon X600 Series...

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
hmmm, skal være spillbart på 6600 serien og oppover.

 

Men hvis du skal få ordentlig "juice" ut av det, må du nok ha et 8800gts eller høyere kort ja.

9312769[/snapback]

har du link til et av kortene i serien? som du kan anbefale meg :)

eller tror du maskinen min kommer til å takle spillet bra nok? har 2GB RAM, skjermkortet jeg bruker nå ATI Radeon X600 Series...

9313801[/snapback]

 

Jada, hvis du gidder å gi meg hvor mye du kan bruke, så skal jeg gi deg et kort.

 

hvis du mente du kunne bruke 3000-4000kr så er dette kortet for deg :

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327407

 

Det skal funke bra.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
hmmm, skal være spillbart på 6600 serien og oppover.

 

Men hvis du skal få ordentlig "juice" ut av det, må du nok ha et 8800gts eller høyere kort ja.

9312769[/snapback]

har du link til et av kortene i serien? som du kan anbefale meg :)

eller tror du maskinen min kommer til å takle spillet bra nok? har 2GB RAM, skjermkortet jeg bruker nå ATI Radeon X600 Series...

9313801[/snapback]

Jada, hvis du gidder å gi meg hvor mye du kan bruke, så skal jeg gi deg et kort.

 

hvis du mente du kunne bruke 3000-4000kr så er dette kortet for deg :

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327407

 

Det skal funke bra.

9314160[/snapback]

vil heslt gi så lite som mulig for så mye så mulig... tror forresten jeg må ha et AGP- kort... er ihvertfall d broren min sier... hvordan finner jeg ut det meste om skjermkortet uten å slå av maskinen å ta ut kortet?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
hmmm, skal være spillbart på 6600 serien og oppover.

 

Men hvis du skal få ordentlig "juice" ut av det, må du nok ha et 8800gts eller høyere kort ja.

9312769[/snapback]

har du link til et av kortene i serien? som du kan anbefale meg :)

eller tror du maskinen min kommer til å takle spillet bra nok? har 2GB RAM, skjermkortet jeg bruker nå ATI Radeon X600 Series...

9313801[/snapback]

 

Jada, hvis du gidder å gi meg hvor mye du kan bruke, så skal jeg gi deg et kort.

 

hvis du mente du kunne bruke 3000-4000kr så er dette kortet for deg :

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327407

 

Det skal funke bra.

9314160[/snapback]

vil heslt gi så lite som mulig for så mye så mulig... tror forresten jeg må ha et AGP- kort... er ihvertfall d broren min sier... hvordan finner jeg ut det meste om skjermkortet uten å slå av maskinen å ta ut kortet?

9319055[/snapback]

X600 er høyst sannsyneligvis AGP ja. Og når Broren din sier det, så er det vel sant. :)

 

Det beste AGP skjermkortet som du får kjøpt, er mer eller mindre X1950PRO 512MB:

https://prisguiden.no/product.php?productId=71708

(ca 1300kr)

:)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
hmmm, skal være spillbart på 6600 serien og oppover.

 

Men hvis du skal få ordentlig "juice" ut av det, må du nok ha et 8800gts eller høyere kort ja.

9312769[/snapback]

har du link til et av kortene i serien? som du kan anbefale meg :)

eller tror du maskinen min kommer til å takle spillet bra nok? har 2GB RAM, skjermkortet jeg bruker nå ATI Radeon X600 Series...

9313801[/snapback]

 

Jada, hvis du gidder å gi meg hvor mye du kan bruke, så skal jeg gi deg et kort.

 

hvis du mente du kunne bruke 3000-4000kr så er dette kortet for deg :

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327407

 

Det skal funke bra.

9314160[/snapback]

vil heslt gi så lite som mulig for så mye så mulig... tror forresten jeg må ha et AGP- kort... er ihvertfall d broren min sier... hvordan finner jeg ut det meste om skjermkortet uten å slå av maskinen å ta ut kortet?

9319055[/snapback]

X600 er høyst sannsyneligvis AGP ja. Og når Broren din sier det, så er det vel sant. :)

 

Det beste AGP skjermkortet som du får kjøpt, er mer eller mindre X1950PRO 512MB:

https://prisguiden.no/product.php?productId=71708

(ca 1300kr)

:)

9319075[/snapback]

kortet så ut som det var ganske så bra, så regner med jeg skal klare å få foreldrene mine til å enten kjøpe kortet for meg eller at de investerer i skolesakene mine så jeg får brukt litt av stipendet mitt på kortet ;)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Det skal stå under informasjon om Grafikkortet ditt. Da skal det stå noe om

Bus (eller Buss) type og ved siden av det enten AGP, PCI eller PCI-E. Det var i hvert fall sånn jeg fant det ut, men jeg har Nvida kort så jeg gikk inn på Nvida kontrollpanel og deretter på systeminformasjon under vis.

Vet ikke helt hvordan det fungerer med ATI, men det skal uansett stå et sted under informasjon om kortet.

Endret av Nether
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Det skal stå under informasjon om Grafikkortet ditt. Da skal det stå noe om 

Bus (eller Buss) type og ved siden av det enten AGP, PCI eller PCI-E. Det var i hvert fall sånn jeg fant det ut, men jeg har Nvida kort så jeg gikk inn på Nvida kontrollpanel og deretter på systeminformasjon under vis.

Vet ikke helt hvordan det fungerer med ATI, men det skal uansett stå et sted under informasjon om kortet.

9336879[/snapback]

tnx! har et PCI- kort :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...