Faktum1 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hei Er bærbare Dell LatitudeTM D830 en god pc til daglig skolebruk? Lurer også på hvor lang batteritiden og bestillingstiden av pcen er? På forhånd mange takk Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Kjenner ikke D830 direkte, men vært borti D820 og D810, begge er gode maskiner. Har selv D620. Alle i Dell's Latitude serie er meget gode. Ikke plastic-fantastic og tåler en god støyt samt støysvake. Bestillingstiden avgjøres vel mest av betalingsform, jeg har bestilt fra Dell hvor maskina har vært sendt samme dagen (fakturabasert betaling). Regn med en (kort) uke transport. Batteritiden er sånn passe, om du setter i et ekstra batteri i mediabayen får du veldig lang batteritid. Eneste negative er prisen da. Endret 18. august 2007 av johneinar Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Kjenner ikke D830 direkte, men vært borti D820 og D810, begge er gode maskiner. Har selv D620. Alle i Dell's Latitude serie er meget gode. Ikke plastic-fantastic og tåler en god støyt samt støysvake. Bestillingstiden avgjøres vel mest av betalingsform, jeg har bestilt fra Dell hvor maskina har vært sendt samme dagen (fakturabasert betaling). Regn med en (kort) uke transport. Batteritiden er sånn passe, om du setter i et ekstra batteri i mediabayen får du veldig lang batteritid. Eneste negative er prisen da. 9309828[/snapback] Er helt ny når det gjelder Dell, hvordan tåler den vann da? La oss si det er regnværsdag og skoledag samtidig? Og isåfall hvilken internett side burde jeg bestille fra for å få hurtigst levering? Fant ingen norske sider med laptopen jeg var ute etter. Endret 18. august 2007 av Faktum1 Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 dell PCer finner du kun på www.dell.no eller ved telefon.. Ingen PCer tøler vann så bra, så dekk til PCen med noe vis du går ute i regn med den Lenke til kommentar
hwl Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hei Er bærbare Dell LatitudeTM D830 en god pc til daglig skolebruk? Lurer også på hvor lang batteritiden og bestillingstiden av pcen er? På forhånd mange takk 9309634[/snapback] Jeg kjøpte en Latitude D830 strax den ble lansert(juni), hadde da en D820, men savnet tvutgang noe D830 har. PC'en fungerer nå utmerket, det var en issue med at de som hadde Intel wlan så slo kortet seg bare av, dette er rettet i siste driverversjon som kom for en uke siden. Ellers er jeg meget fornøyd med min, går som ei kule, batteritiden er det ikke noe å si på, men har ikke målt den(9 cellers bat.) Nå den ble lansert fikk jeg min maskin iløpet av en uke ca, så leveringstiden var det ikke noe å si på Ang. skolebruk vet jeg ikke, er jo ikke en ultraportabel maskin, så den veier jo litt. Men byggekvaliteten er utmerket og chassiet er stivt og ikke noe plastic fantastic(noe av grunnen til jeg holder meg til Latitude serien) Alt i alt er iallfall jeg meget fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå