tr0ndern Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Tenkte å selge den ca åtte år gamle PC'en som har samla støv på gjesterommet i fire-fem år. Specs: -Miditower ATX-kabinett. Tror merket er Chieftec. Mangler deksel på den sida man skrur fast utvidelseskortene. 230W power fra Seventec(?). -Originalt Intel BX-hovedkort -Intel PII-400 CPU -128mb PC100 RAM -Maxtor 13gb ATA-33 HD -Creative 24X CD-ROM -Voodoo3 3000 skjermkort -Sound Blaster Live! Player 1024 lydkort m/Cambridge sorroundhøyttalere -ViewSonic GS771 17-tommers skjerm -Original Microsoft Intellimouse m/scrollehjul (PS/2) -Keytronic tastatur (PS/2) -Microsoft SideWinder Force Feedback joystick Satt opp med Windows 98 og Office 97 Standard, samt diverse nytteprogram (Acrobat Reader osv), og en haug med gamle spill. Oppdaterte drivere til alt av hardware, og de viktigste patchene til Windows 98. Hvor mye er det realistisk å selge en sånn for? Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) 100 kr? og behold joysticken hvis du trenger den..hvis ikke dobles vel prisen med den Endret 18. august 2007 av BacardiKillah Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 ikke 100,- engang er ikke noe vits å selge den gi den heller bort til noen som kunne trengt den eller kast den på el retur så kna skrot nissene kanskej finne noe brukbart i den .... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 På QXL går en slik glatt for 8 - 10.000.- Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Du kunne jo prøvd å selje han til ein nostalgikar? Kanskje skulen din kan ha bruk for han? Dei plar jo å ta inn skrot på det planet... Lenke til kommentar
autodude Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 har samme skjermkort liggende å det skal kastes for det er det eneste det duger til:P Lenke til kommentar
joppzter Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 har samme skjermkort liggende å det skal kastes for det er det eneste det duger til:P 9310290[/snapback] Haha! Det kortet gjør det bedre en noen annet kort i NFS2 SE Savner 3dfx! Lenke til kommentar
ingemli2 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Det beste er om du klarer å finne et deksel som passer til sida og selge den som tynnterminal. (dvs. den skal brukes til å koble opp mot terminal-servere som windows terminalserver eller citrix). Jeg vil anslå verdien i så tilfelle til en tusenlapp. Til normalt bruk er pcen dessverre verdiløs. Sats på å selge den til et firma. Skjermen ville jeg ha kastet til elektroavfall. Den bruker for mye energi. ML Endret 18. august 2007 av ingemli2 Lenke til kommentar
icedragon1990 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 ville heller ha tatt ut delene og ha det som backup det har jeg gjort i tilfelle Lenke til kommentar
ingemli2 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Icedragon har et poeng. Du kan også selge delene hver for seg på f.eks. qxl eller bruktpc eller ebay. ML Lenke til kommentar
Ralon Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Haha, fikk flash-backs fra ungdomsskolen når jeg så de specsa Skal opp i videregående nå,og de har sånne pcer på gamleskolen ENNÅ Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Haha, fikk flash-backs fra ungdomsskolen når jeg så de specsa Skal opp i videregående nå,og de har sånne pcer på gamleskolen ENNÅ 9313067[/snapback] Bare så du vet det, så er slike pc-er brukbare til skolebruk (bare med litt mer minne) Har selv holdt på å satt opp et system for den gamle skolen min, der hvor de fleste stasjonære maskinene var under 500 mhz Lenke til kommentar
anders! Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hva med å gi bort penger sammen med PCen? Neida. Ville tippe rundt 200 ettersom det følger med en skjerm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå