Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det samme med Michelle Rodriguez. 9319050[/snapback] Jeg har så forbanna lyst til å skyte Michelle Rodriguez i trynet med pil og bue. Jeg nekter å tro at hun er særlig til skuespiller, da hun kun har spilt en rolle i hele sitt liv. Men jeg vil tror de jobber med Halo-filmen, det ville vært rart om Weta lagde props relatert til Halo-universet uten å ha noen film å lage det til Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Der er ennå ikke annonsert hvem som skal spille noen av rollene. http://imdb.com/title/tt0464037/ Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Ok. La oss ta en forslagsrunde til castingen da Noen som vil liste opp de som er med i Halo-universet?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Oversikt finnes her: http://en.wikipedia.org/wiki/Characters_in_the_Halo_series Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 haha, frøken Rodriguez øydelegg alt hu tar i. Det surnar berre. Hu er ein ubrukeleg 'skuespelar'. Hu passar i klønete filmar der folk som Vin Diesel har hovudrolla. Lenke til kommentar
Damp Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Skeptisk, denne warthog'en er for en kommende kortfilm av fler frem mot Halo 3 release. Det var skrevet om den i en ukentlig oppdatering hos bungie. Det er jo og mulig at den skal være med i langfilmen også, men at de har begynt med inspillingen av den allerede... Endret 20. august 2007 av pcbygger91 Lenke til kommentar
metalduden Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 blir d film av halo så må d bli trio, ikke 1 film. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 blir d film av halo så må d bli trio, ikke 1 film. 9356201[/snapback] Kommer antageligvis til å bli film fra noen av bøkene ikke spillene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå