Hinning Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hei Jeg er en fyr på 26 år som har begynt med tennis igjen, spilte før, men ca 10 år siden. Er ganske ny i Drammen så har ingen å spille med. Er medlem i Drammen Tennis Klubb, men mangler folk å spille med utenom trening, noen som kunne tenke seg en eller fem matcher....Spiller også squash så det kan jo også være moro å prøve. Bor i Drammen, men har bil og er mye i Oslo så ikke noe problem med oslofolk, flytter dit selv om 1,5 år grunnet samboer som hater drammen Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hvor lavt i alder er du villig til å gå? Lenke til kommentar
Hinning Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Hvor lavt i alder...ække så nøye, men fint om du er ikke veldig mye under 14 for å si det sånn. Nivået mitt nå er vel som en middels god 14-åring, sånn ca. Send en mail da, så kan vi avtale nærmere. Jeg bor forresten rett ved DTK, sånn ca. 4 min unna....Er du i Drammen?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå