Gå til innhold

Problemer med God of War 2 (bugs?)

deusex

Anbefalte innlegg

Kjøpte dette artige spillet for et par uker siden, men ble ikke å begynne å spille det før igår.

Begynte jo vel og bra, med en artige bossekvsenser med den store, levende statuen. Etter å ha sprengt den statuen til fillebiter, befinner jeg meg på en åpen plass foran et palass eller noe av et slag. Dette er da altså, helt i begynnelsen, på den første banen. Etter at Kratos hopper ut av statuen, kommer det en liten sekvens. Helt i slutten av denne sekvensen, begynner lyden å hakke. Når jeg så begynner å spille, er musikken i bakgrunnen helt borte. Den dukker opp igjen på enkelte steder, f.eks når jeg beveger meg ytterst eller helt i midten av den store plassen foran det palasset/slottet. Helt i andre enden av plassen, befinner det sverdet du brukte til å bekjempe den store statuen seg. I tillegg til dette med lydproblemer (musikken forsvinner og kommer tilbake igjen og spilles bittelitt i bakgrunnen for så å stoppe opp igjen helt. Lydeffektene og slikt og kontrollene fungerer som vanlig), er det ikke mulig å plukke opp dette sverdet; Kratos bare tvers igjennom det. Kan heller ikke gå opp den trappa eller prøve å drepe noen av de folka som står rundt plassen.

Så what to do? Er dette en bug? Ser at spilldisken har en liten ripe/hakk i plata. Denne var der allerede når jeg kjøpte spillet. Har fått gnidd litt på undersiden av spilldisken, for å få bort denne flekken. Fikk bort noe, men det gjenstod fortsatt et bittelite hakk/ripe igjen. Det er ikke særlig stort, så tviler på at det kan ha noe særlig å si for spillet. Er det en det bug, en feil med mitt spill eller er det det lille hakket i plata (som ikke virker særlig dypt) som er skyld i dette problemet. Har veldig lyst til å spille mer, men kommer meg ikke lengre. Har prøvd flere ganger, men opplever det samme stadig. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...