deusex Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Kjøpte dette artige spillet for et par uker siden, men ble ikke å begynne å spille det før igår. Begynte jo vel og bra, med en artige bossekvsenser med den store, levende statuen. Etter å ha sprengt den statuen til fillebiter, befinner jeg meg på en åpen plass foran et palass eller noe av et slag. Dette er da altså, helt i begynnelsen, på den første banen. Etter at Kratos hopper ut av statuen, kommer det en liten sekvens. Helt i slutten av denne sekvensen, begynner lyden å hakke. Når jeg så begynner å spille, er musikken i bakgrunnen helt borte. Den dukker opp igjen på enkelte steder, f.eks når jeg beveger meg ytterst eller helt i midten av den store plassen foran det palasset/slottet. Helt i andre enden av plassen, befinner det sverdet du brukte til å bekjempe den store statuen seg. I tillegg til dette med lydproblemer (musikken forsvinner og kommer tilbake igjen og spilles bittelitt i bakgrunnen for så å stoppe opp igjen helt. Lydeffektene og slikt og kontrollene fungerer som vanlig), er det ikke mulig å plukke opp dette sverdet; Kratos bare tvers igjennom det. Kan heller ikke gå opp den trappa eller prøve å drepe noen av de folka som står rundt plassen. Så what to do? Er dette en bug? Ser at spilldisken har en liten ripe/hakk i plata. Denne var der allerede når jeg kjøpte spillet. Har fått gnidd litt på undersiden av spilldisken, for å få bort denne flekken. Fikk bort noe, men det gjenstod fortsatt et bittelite hakk/ripe igjen. Det er ikke særlig stort, så tviler på at det kan ha noe særlig å si for spillet. Er det en det bug, en feil med mitt spill eller er det det lille hakket i plata (som ikke virker særlig dypt) som er skyld i dette problemet. Har veldig lyst til å spille mer, men kommer meg ikke lengre. Har prøvd flere ganger, men opplever det samme stadig. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det her har ikke skjedd hos meg ihvertfall, så vil tro den disken er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå