Nervetattoo Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Matt Damon har uttalt at han ville vurdert en fjerde film om Jason Bourne. Les mer Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Personleg liker eg desse filmane veldig godt. Så sånn sett hadde eg ikkje takka nei til ein ny film, men så er det no og det med å gi seg når ein er på topp. No veit ikkje eg kor gode bøkene til Lustbader er. Viss dei held omtrent same nivå som Ludlum sine er det i alle fall eit godt utgangspunkt for ein ny film. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 ser fram til denne filmen, usikker på om det er lurt å lage en nr 4, men som ttt sier, dersom boka er bra og produksjonsteamet er det samme som på de tidligere filmene så er det greit for meg om det kommer en eller to til. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Så lenge Damon er i form så synes jeg de bare skal kjøre på. Bøkene til forfatteren er gode nok, og ja, de er etter min mening bedre enn Ludlum sine. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Er ikke historien man finner i bøkerne og historien i filmene veldig langt i fra hverandre egentlig? Mener den første boka hadde veldig klare referanser til mordet på J.F. Kennedy og den kalde krigen, noe man så lite av i filmene. Eller er jeg på bærtur? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Så lenge Damon er i form så synes jeg de bare skal kjøre på.Bøkene til forfatteren er gode nok, og ja, de er etter min mening bedre enn Ludlum sine. 9312629[/snapback] Veldig enig her. Bourne er mer interessant enn Bond, så jeg takker gjerne ja til flere filmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg