Jakoozie Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Hei! Jeg har tidligere hatt en vanlig iPod 30GB, men har funnet ut at jeg vil ha en ny MP3 spiller. Så lurer jeg på om det finnes noe "revolusjonerende" eller noe spennende og nytt som kommer/har nylig kommet? Det jeg prioterer er harddisk (min. 20GB), god mulighet for å vise film, og god lyd. Er også greit om den er robust,. Endret 18. august 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
naXoz Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Creative Zen Vision:M Har den selv og er veldig fornølyd! Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Den er vel ikke akkurat revolusjonerende i forhold til den trådstarter har fra før av. Vision:M er bedre på mange punkter, men tror neppe jeg hadde brydd meg med å bytte satt i hans sted, mest fordi Vision:M begynner å dra på årene (det samme med dagens iPod-generasjon), og det er nok greiere å vente til en avløser kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Dradd har et poeng, dog koster ZVM 1500 på komplett nå, så det er fortsatt et godt kjøp Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Creative Zen Vision:M Har den selv og er veldig fornølyd! 9308827[/snapback] eller zen vision:W kansje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå