Gå til innhold

Dr. Kent Hovind, how trustable?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kent Hovind er en teolog, og at han ikke har noen vitenskapelig bakgrunn eller utdannelse i det hele tatt. Han er i tillegg dømt til ti års fengsel for nesten 60 tilfeller av bedrageri og skatteunndragelse i USA.

Hovinds argumenter er i en av disse kategoriene:

1. Løgn

2. Utelatelse av fakta

3. Ulogiske slutninger

ALLE argumentene hans hører inn i en av disse båsene.

Her kan du lese mer om denne løgnaktige svindleren av en anti-vitenskapsmann:

http://www.talkorigins.org/faqs/hovind/

For å oppsummere: Hovind lyver, manipulerer og svindler, og alle argumentene hans er grundig tilbakevist utallige ganger.

Lenke til kommentar

Jepp. Fyren er så ignorant at han tror jorda er 6000 år gammel. Han tror vel at gud skapte verden og at gud skapte de to første menneskene og, kan jeg tenke meg. for en jævla husnisse.

Har ikke vitenskapen motbevist Gud? www.creationscience.com eller søk på Kent Hovind på Youtube.com... Vitenskapen er der den men forskere i dag hadde mistet jobben sin hvis de hadde vært kreasjonister. Dr. Kent Hovinds seminar er å anbefale hvis du liker å se faktaene på bordet om hvor mye løgn/fjerne teorier/hypotetiske antagelser som har blitt spyttet ut de siste årene fra forskere som trenger stipendier.. (ikke en gang begynn me darwin som er motbevist 1 million ganger av hans egne..)

Her har jeg sitert RubenG87. En tilhenger av Hovind, virker det som. Ikke ta denne brukeren seriøst. :innocent:

Endret av Bamsemumsen
Lenke til kommentar
to quote penn & teller

It's Bullshit

9308695[/snapback]

Så den episoden om kreasjonisme på TV for en stund siden, at de i det hele tatt må ha avstemning over hva de skal lære bort av evolusjon og kreasjonisme i skolen er skremmende :no:

9309099[/snapback]

har sesong 1-4 på dvd, masse gode episoder om mye rart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...