Gå til innhold

plass i winrace


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det mulig å hive inn en sofa i en winrace så det blir plass til to stk?

9308539[/snapback]

 

I en Winrace 12fot kan du hive inn sofa. Du bytter du bare ut de to setene som er der. I en Winrace 13 så er det ikke plass i bredden til 2 personer, så å hive inn en sofa er et håpløst prosjekt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
da får vedkommende sitte på fange da:d

9309060[/snapback]

piss preik -.-

 

jeg har en winrace 13 og jeg og broren min fikk plass til 2 sparco seter i den det ble bare grise trangt :p så jeg gikk til cyber sitt støpe verksted og fikk bestilt en U sofa :love:

og den gikk veldig fint inn i winracen :tease:

 

så kos deg me kameratene dine å cruise i den feteste 13 foteren evr! :cool:

foresten han knust min båt eg på utskikk etter en ny winrace 13 maks 5000 uten motor! :dribble:

Lenke til kommentar
hvordan i huleste har du fått plass til 2 sparco stoler eller en sofa i en èn mannsbåt, da må jo den ha vært ombygd! winrace 12 er en 2 mannsbåt som cyber osv. winrace 13 er 1 mannsbåt som seaflyer osv.

9365414[/snapback]

 

ja det er en mans båter :hmm: det er også racing båter som kun kjører rundbane! men for at disse ska l tåle disse skarpe svingene så må de vær breie bak!

og der har du grunnen til at jeg fikk plass til sparco stoler og sofa ;) men jeg sa ikke det ikke blei trangt!

 

winrace mk9=seaflyer!

hadde winrace mk7 da :)

Lenke til kommentar
mk7 har jo også bare ett sete, du hadde vel bygd den om da?

9371217[/snapback]

har ikke bygd om :nei: jeg har bare tatt ut orginal stolen og satte inn en u sofa som egentlig skulle sitte i cyber så forma jeg den til winracen ;) men jeg anbefaler sofa mer en stoler.. var vanskelig og skru til osv

nemo problemo

 

perfekt kjærlighetbåt for det blir rimelig intimt :D

bare hvis dama liker fart og spenning da!

 

out :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...