ilpostino Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 vurderer åå kjøpe noe fra mShop men har ingen erfaring med denne butikken. har heller ike hørt noe om den før. noen som har noen erfaringer? Lenke til kommentar
Digilong Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg har handla hos dem 2 ganger og har enda til gode å få en feilfri vare fra dem. De har bra levering og det går fort så snart man har bestillt noe hos dem. Men siden jeg selv er erfaren med salg, så må jeg innrømme at jeg synes det hele har et lite amatør messig preg. De har en tendens til å rote seg inn i situasjoner de egentlig ikke har kontroll over, og lover gjerne mer enn det de kan holde. Er vanskelig å få et klart svar om hva som har skjedd med garanti saker, og når pakker er sendt eller OM de er sendt i det hele tatt. Jeg anbefaler deg å handle hos de gode gamle web shopene som er vel etablerte og erfarne. Digilong :-? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 ok..fant ut at det ble endel billeger å bestille rett fra produsent i usa...kanskj ejeg gjør det istedenfor... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 fant ut at det ble endel billeger å bestille rett fra produsent i usa Det var MED moms og tollgebyr, eller? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 ble cirka 500.- billigere..... dette er ikke medregnet toll og sånn...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå