photoshop_a Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Enten er det meg, eller så er det brettet. høyst sannsynlig meg. Pennen er ikke trykkfølsom i Photoshop cs3 (vista), feks når jeg bruker brush. den skal vel være trykkfølsom på "alle" verktøyene? og viskelæret på bakenden fungere heller ikke? Og er det virkelig ikke meningen at man skal kunne justere tykkelse osv uten å stille det inn i verktøyegenskapene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Du har installert driverene og oppdatert dem fra hjemmesiden deres? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 har graphire to og antar det er samme greie. For det første må du legge inn driverene hvis ikke blir den som en mus, og etterpå er det bare å tegne på, jo hardere du trykker jo mer markant blir streken. Men det kommer ann på hvilket verktøy du bruker. Men drivere først Lenke til kommentar
photoshop_a Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 hmm ja har inst cdene som var med... men må vel prøve en gang til... takk for svar godtfolk! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 først driver så plugg inn med alt som er usb. Fungerer demoprogrammet som jeg antar fulgte med? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Det som har skjedd med meg i cs2 før, er at om jeg driver i photoshop, og multitasker, så hender det den trykkfølsomheten "forsvinner" (bruker alt + tab mye ) Går jeg fram og tilbake igjen så er det som regel normalt igjen. ( har bare skjedd et par ganger ) Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Må nok stille det inn i Photoshop, det må jeg (Intuios3). Du velger Brush menyen(oppe til høyre) og setter "Size jitter" til "Pen Pressure". Se om det funker da. Lenke til kommentar
graylady Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Bamboo er vel ikke først og fremst beregnet for tegneprogram. "Bamboo is a pen tablet for freehand writing, annotating and navigating in computer applications. Bamboo unlocks enhanced pen-based features in Microsoft Vista, Office 2007 or Mac OS offering a new way to interact with your computer. Extending the possibilities for personalisation, Bamboo provides a simpler, more natural way to navigate through information or create documents with greater impact." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå