Gå til innhold

brukerfeil på wacom bamboo?

Anbefalte innlegg

Enten er det meg, eller så er det brettet. høyst sannsynlig meg.

Pennen er ikke trykkfølsom i Photoshop cs3 (vista), feks når jeg bruker brush. den skal vel være trykkfølsom på "alle" verktøyene? og viskelæret på bakenden fungere heller ikke?

Og er det virkelig ikke meningen at man skal kunne justere tykkelse osv uten å stille det inn i verktøyegenskapene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har graphire to og antar det er samme greie. For det første må du legge inn driverene hvis ikke blir den som en mus, og etterpå er det bare å tegne på, jo hardere du trykker jo mer markant blir streken. Men det kommer ann på hvilket verktøy du bruker. Men drivere først

Lenke til kommentar

Det som har skjedd med meg i cs2 før, er at om jeg driver i photoshop, og multitasker, så hender det den trykkfølsomheten "forsvinner"

(bruker alt + tab mye )

Går jeg fram og tilbake igjen så er det som regel normalt igjen. ( har bare skjedd et par ganger )

Lenke til kommentar

Bamboo er vel ikke først og fremst beregnet for tegneprogram.

"Bamboo is a pen tablet for freehand writing, annotating and navigating in computer applications. Bamboo unlocks enhanced pen-based features in Microsoft Vista, Office 2007 or Mac OS offering a new way to interact with your computer. Extending the possibilities for personalisation, Bamboo provides a simpler, more natural way to navigate through information or create documents with greater impact."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...