Asaf_p Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Kjøpte en fra Play-Asia.com med 5 i en. Deriblant en VGA, men den passer ikke på tven, grunnet at begge er det samme kjønn. Begge er hun. Skal det være slik?? Lenke til kommentar
nets Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Du får kabler som er HAN HAN og HUN HUN og HUN HAN osv. Så du har nok vert uheldig med det kjøpet der desverre. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 får vel kjøpt overgang på clas ohlson eller biltema billig. Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Oi. Da får jeg bare sende tilbake da... :/ Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Hvorfor er det hun-hun på disse egentlig?? Blir bildet bra da med denne overgangen? Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) du trenger bare en sex changer Endret 18. august 2007 av effortfilm Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Overgangen bør ikke ødelegge bildet noe særlig. Bare pass på at du kjøper en overgang som er en liten del, ikke en kabel med innebygget overgang. Edit: Som på bildet i posten over. Endret 18. august 2007 av tofagerl Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 http://images.google.no/images?q=vga+gende...m=10&um=1&hl=no det heter vist gender changer Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) blir mye i frakt å sende til asia igjen, tror det er en slik du skal ha 32-5878 HD15M til HD15M. "lavprofil" 49,00 uten at jeg skal banne på det, er bare å ta med kabelen for å sjekke på clas ohlson som nevnt Endret 18. august 2007 av Admin'c Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Takk for hurtig svar! Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Noen som har en link hva slags audio optical out ledning jeg skal ha? Jeg har en, men den passer ikke i forsterkeren. Det virker som om den i xboxen er stor nok, men den som er i forsterkeren er liten Lenke til kommentar
nets Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Noen som har en link hva slags audio optical out ledning jeg skal ha? Jeg har en, men den passer ikke i forsterkeren. Det virker som om den i xboxen er stor nok, men den som er i forsterkeren er liten 9308501[/snapback] Snakker du om SPDIF nå ? I så fall er det ikke noen forskjellige størelser på dem. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Noen som har en link hva slags audio optical out ledning jeg skal ha? Jeg har en, men den passer ikke i forsterkeren. Det virker som om den i xboxen er stor nok, men den som er i forsterkeren er liten 9308501[/snapback] Snakker du om SPDIF nå ? I så fall er det ikke noen forskjellige størelser på dem. 9308605[/snapback] SPDIF sier ingenting om formen på kabelen eller pluggen. Optisk plugg heter TOSLINK. Lenke til kommentar
nets Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 True, men den bruker SPDIF grensesnittet vertfall (aka digitale signaler) Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Plasma er jo ikkje akkurat kjent for å væra god på VGA då. Eller tel dette berre når ein koplar til PC via VGA? Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Nå har jeg koplet til via komponent kabel. Fungerer bra det. Men da har jeg ikke komponent inngang til dvden :\ men men. Så var det dette med den optiske lydkabelen. Jeg kjøpte en på clas-ohlson. 3,5 mm optisk lydkabel. Den passer i xboxen, men ikke i forsterkeren. Det virker som om forsterkeren skal ha en mindre... Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Plasma er jo ikkje akkurat kjent for å væra god på VGA då. Eller tel dette berre når ein koplar til PC via VGA? 9310201[/snapback] Spiller på min Pioneer PDP742XA jeg med VGA kabel fra xbox360 og HDMI mot PS3. Begge deler funker som bare rakkern det! Lenke til kommentar
Spitzi Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Si meg, er dere uintelligente hele bunten, eller? Grunnen til at det er hunnkontakt på kabelen, er jo for at du skal kunne koble på en hvilken som helst vanlig VGA kabel for å få den i ønsket legde. Hva pokker skal man med en "sex-changer" eller hva faen? Har dere PC? Sett en PC noen gang? Pffffffffffffffft....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå