IntelAmdAti Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 http://www.battlefield1942.dk/default.asp?...=1&nyhedsid=502 der forsvant battlefield1942 ifra xbox. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Alle disse PC spillene hører ikke hjemme på konsoll å allikavel.. så.. Var ikke noe stort tap for min del, selv om jeg vet mange ventet på det. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 er ikke så stort tap for oss i norge siden vi ikke får LIVE med det første uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 still, doom3 Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Alle disse PC spillene hører ikke hjemme på konsoll å allikavel.. så.. Var ikke noe stort tap for min del, selv om jeg vet mange ventet på det. Xbox er jo en pc som er trikset litt med.... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 xbox bruker jo directx og ett windows os, jeg mener det er mere en pc enn det er konsoll. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 uansett så passer ikke FPS spill inn på konsoller mener jeg... kontrollene er alt for vonde... Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 zeOx["]uansett så passer ikke FPSspill inn på konsoller mener jeg... kontrollene er alt for vonde... Er faktisk uenig. Uvant i starten: ja. Etter en stund går det greit synes jeg... Lenke til kommentar
zeox Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 zeOx["]uansett så passer ikke FPSspill inn på konsoller mener jeg... kontrollene er alt for vonde... Er faktisk uenig. Uvant i starten: ja. Etter en stund går det greit synes jeg... du har er poeng der, men alikevel så har du bedre sikting på pc..... men er litt enig med den fordet :-? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 posten ovenfor ble litt mongo..... Lenke til kommentar
Karrisuppe Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Noen FPS spill funker dårlig på konsoll. Kontrollene blir annerledes, så dersom spillet er designet for å bruke mustastatur, så funker det ikke altid så bra uten. Så det er selve spillet det går på, ikke om det er FPS eller ikke. Battlefield hadde nok blitt bra på xbox med live og greier, litt synd at det blei droppa. Men men, det er jo morsomst å spille det på LAN uansett Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 er vel ikke så lenge til det kommer mus og tastatur til xbox også. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 uansett så passer ikke FPSspill inn på konsoller mener jeg... kontrollene er alt for vonde... Helt enig med deg! Dessuten får du ikke samme "feelingen" med en liten håndkontroll som med tastatur og mus. FPS spill hører hjemme på PC helt til det blir standars med tastatur og mus på konsoll Jeg kommer i alle fall ikke til å kjøpe noen FPS spill til xboxen min! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 fps spill på xbox sin kontroll funger helt utmerket (halo, unreal championship++) mye mindre stress med alle knappene på en plass... Lenke til kommentar
solz Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Evil_snomann: Hva med dreamcast, er den en konsoll? Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Solz, ja hva var grunnen til at tastatur kom på Dreamcast da? Det var iallefall ikke for å gjøre det lettere spille FPS spill. Lenke til kommentar
solz Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 quaker, jeg vil tro at betegnelsen på en konsoll er: En maskin som fokusere på spilling og kobles til et tv, og man slipper å kjøpe masse extra stasj til. Lenke til kommentar
Jallin Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Den må ikke nødvendigvis kunne kobles til tv'en Gameboyen er jo en konsoll. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 fps spill på xbox sin kontroll funger helt utmerket (halo, unreal championship++) mye mindre stress med alle knappene på en plass... Funker? Ja, Helt utmerket? Nei. Alt er mye bedre med tast+mus, spiller du multiplayer med joystick feks har du ingen mulighet til å gjøre det skikkelig bra. Eneste grunnen til at Halo og slikt funker er at man gjør det lettere, eller gjør siktinga mindre viktig, for å kompansere for at man bruker håndkontroll. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå