Gå til innhold

Vanlig jordet strømkabel til Xbox360?

-Mr.T-

Anbefalte innlegg

Ok, det har seg sånn at jeg klarte å glemme strømkabelen til min kjære xbox360 når jeg dro hjem fra foreldra mine :blush:

Så det jeg lurte på var om det er mulig å bruke en vanlig PC-strømkabel mens jeg venter på at de skal få sendt den originale? Forskjellen er vel at den originale xbox360-kabelen ikke er jordet mens PC-kabelen er det?

Noen som har prøvd og kan si om det funker eller ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:hmm: ehh, tror han mener den som går fra den på bilde over og inn i veggen da..

skyt meg om jeg tar feil.

men tror det ville fuke ja fordi den "boksen" du ser over tilpasser strmnivået slik at 360'n ikke får for mye strøm...

så jeg tror du ville kunne bruke en pc kabel her ja.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Xbox-kabelen er jorda, det same er kabelen til PC-en. Du ser 3 pluggar i straumforsyninga til konsollen, den midterste er jord.

Kabelen til PC-en vil fungere utmerket uten problem, det er same kabelen.

I praksis så kan du bruke ein kabel til kva som helst så lenge den passer.

Lenke til kommentar
Xbox-kabelen er jorda, det same er kabelen til PC-en. Du ser 3 pluggar i straumforsyninga til konsollen, den midterste er jord.

Kabelen til PC-en vil fungere utmerket uten problem, det er same kabelen.

I praksis så kan du bruke ein kabel til kva som helst så lenge den passer.

9308515[/snapback]

var det jeg tengte ja men var ikke helt sikker så ville ikke be han gjøre det og risikere og få skylla for noe.. :D

Lenke til kommentar

9308515[/snapback]

Den midterste pinnen på bildet over er jord ja, men min PSU har ikke mer enn 2 slike pinner. Så min PSU er IKKE jordet og den er kjøpt på Elkjøp så jeg er villig til å vedde mye på at det er mange andre som heller ikke har jordet PSU her i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...