-Mr.T- Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ok, det har seg sånn at jeg klarte å glemme strømkabelen til min kjære xbox360 når jeg dro hjem fra foreldra mine Så det jeg lurte på var om det er mulig å bruke en vanlig PC-strømkabel mens jeg venter på at de skal få sendt den originale? Forskjellen er vel at den originale xbox360-kabelen ikke er jordet mens PC-kabelen er det? Noen som har prøvd og kan si om det funker eller ikke? Lenke til kommentar
nets Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Var dette jeg fant når jeg søkte etter xbox 360 power cable. Den er vertfall lik som vanlig PC PSU så det tror jeg ikke skal bli noe problem Endret 18. august 2007 av Nets Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 ehh, tror han mener den som går fra den på bilde over og inn i veggen da.. skyt meg om jeg tar feil. men tror det ville fuke ja fordi den "boksen" du ser over tilpasser strmnivået slik at 360'n ikke får for mye strøm... så jeg tror du ville kunne bruke en pc kabel her ja.. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Var strømkabelen fra støpselet i veggen til den boksen på bildet jeg tenkte på ja... hmm, er litt keen på å prøve, for det er litt kjedelig å gå noen dager uten boxen, men så er jeg litt usikker i samme slengen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Xbox-kabelen er jorda, det same er kabelen til PC-en. Du ser 3 pluggar i straumforsyninga til konsollen, den midterste er jord. Kabelen til PC-en vil fungere utmerket uten problem, det er same kabelen. I praksis så kan du bruke ein kabel til kva som helst så lenge den passer. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Xbox-kabelen er jorda, det same er kabelen til PC-en. Du ser 3 pluggar i straumforsyninga til konsollen, den midterste er jord. Kabelen til PC-en vil fungere utmerket uten problem, det er same kabelen. I praksis så kan du bruke ein kabel til kva som helst så lenge den passer. 9308515[/snapback] var det jeg tengte ja men var ikke helt sikker så ville ikke be han gjøre det og risikere og få skylla for noe.. Lenke til kommentar
apakabar Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Xbox-kabelen er jorda, det same er kabelen til PC-en. Du ser 3 pluggar i straumforsyninga til konsollen, den midterste er jord. 9308515[/snapback] Den midterste pinnen på bildet over er jord ja, men min PSU har ikke mer enn 2 slike pinner. Så min PSU er IKKE jordet og den er kjøpt på Elkjøp så jeg er villig til å vedde mye på at det er mange andre som heller ikke har jordet PSU her i Norge. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hmm, det er godt mogleg, aldri sett det før, men kan ikkje påstå at det er noko eg har undersøkt så mykje. Merkeleg at den ikkje er jorda, men men. Uansett, passer kabelen så har du iallefall to faser og straum på utstyret. Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Min ledning til xboxen er ikke jordet, heller ikke strømforsyninga. Endret 18. august 2007 av PsykoRage Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Min har bare to pinner ja. Men det funka med en helt vanlig strømkabel alikevel. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå