Gå til innhold

Ny modulær PSU til 8800GTX x2

Anbefalte innlegg

Hei,

trenger en ny PSU ettersom jeg har planer om å skaffe meg et til GTX kort. Har bestemt meg for å gå for en modulær strømforsyner for å unngå å ha så mange ledninger i kabinettet. Pris er ikke så veldig viktig men prøv å hold det innenfor en realistisk grense! Jeg har kun 1 disk som skal driver + et optisk drev og altså 2 8800 GTX skjermkort. Vil ikke ha 1 PCI-e ledning og sånn molex til den andre. Vil ha en SLI ready PSU med to PCI-e innganger! :)

AndersD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil ikke ha 1 PCI-e ledning og sånn molex til den andre. Vil ha en SLI ready PSU med to PCI-e innganger! :)

AndersD

9308086[/snapback]

Hvis du skal ha 8800GTX i SLI, da må du jo ha 4 stk. PCIe-kontakter.

9308954[/snapback]

følger jo med overganger med kortene da

Lenke til kommentar
Vil ikke ha 1 PCI-e ledning og sånn molex til den andre. Vil ha en SLI ready PSU med to PCI-e innganger! :)

AndersD

9308086[/snapback]

Hvis du skal ha 8800GTX i SLI, da må du jo ha 4 stk. PCIe-kontakter.

9308954[/snapback]

Ja.. Sorry :blush: Du har rett Smirnoff. Ønsker ikke slike overganger eller er jeg tvunget til å ha det?

Endret av AndersdD
Lenke til kommentar

Ble litt forundret over dette selv når jeg kjøpte meg et 8800 Ultra. Corsair HX620 har bare 2xPCI-e strøm og begge de går inn på kortet. Det fulgte ikke med en 4-pin konverter heller, det var faktisk en lapp som sa at kortet ikke støttet bruk av slike konvertere. At det vil fungere i praksis å bruke en konverter er nok ganske sikkert, men det er visst ikke anbefalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...