pebbe Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Er det mulig å få tak i en slotket-adapter til slot 1. Har kjøpt meg en 566 mhz Celeron prosessor,som jeg skal bytte ut med min gamle prosessor Intel Celeron 333 A. Ønsker også å vite hvilke hovedkort som støtter en slik slotket-adapter, og hvordan dette gjøres. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Er sjøl på jakt etter en slot-converter - har en fra før i Abit BE6, skal ha en til for eksperiment med Celeron Tualatin - det er mulig og få tak i en, men ikke så enkelt. Kort med BX-chip og slot1 støtter slot-converter/adapter/slotkit/slocket ( tror det betyr det samme, men er litt usikker ). Monteringen er enkel og selvforklarende - det kan vel være en jumper å sette på enkelte hovedkort, eller i Bios. Såvidt jeg husker var det ingenting jeg gjorde, annet enn å sette CPU i konverteren først, ned i slot, vifta på og starte opp ( sette parametre under 'User Define' i Bios 'save & exit' ). Lenke til kommentar
fredlund Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Sjekk denne linken: http://www.upgradeware.com/english/product...ot-t/slot-t.htm Anbefaler også Ebay. Fred. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå