MrL Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) En ny patch til Lost planet har blitt sluppet, som gjør at DX10 ser bedre ut + at vi får bedre ytelse! "Lost Planet PC fans, mark down August 16th on your calendar! A new set of DirectX 10 enhancements for Lost Planet PC will be released as an automatic downloadable patch on August 16th. The will contain specialized DirectX 10 Geometry Shaders designed to take greater advantage of DirectX 10 capabilities to improve overall visual quality, including depth of field effects, motion blur and fur shading." Se her for sammenlignings bilder. Fant ut at dette kan lastes ned fra steam, og koster penger! Latterlig.. Endret 18. august 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Koster patchen penger? Det er jo bare helt på trynet. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Koster patchen penger? Det er jo bare helt på trynet. 9308713[/snapback] Vet, ble drit skuffa når jeg leste det etterpå.. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 En patch som gjør at ytelsen skal bli bedre og det skal koste penger? Er det laterligste jeg noen gang har hørt... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 ta betalt for patcher er vel et nytt lavamål Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Om grafikken blir betre enn han har vore før, så er det jo bra... Men, sidan det ikkje er noko ny content, så er det heilt inni granskauen å ta betalt ein gong til for å berre friske det opp litt. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Rett og slett latterlig I tillegg synes ikke jeg DX10 så overlegent bedre ut... Lenke til kommentar
Walts Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 pff her har jeg betalt for spillet så skal jeg også betale for en patch ? Må si dette var bare tåplig Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det er verdt det for maken til grafikk skal man lete LENGE etter. Tviler Bioshock toucher det her engang for å være ærlig. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det er verdt det for maken til grafikk skal man lete LENGE etter. Tviler Bioshock toucher det her engang for å være ærlig. 9316514[/snapback] mulig det, men miljøene i Lost planet er fantastisk kjedelig designet. Der knuser Bioshock Lost planet. Ingen tvil. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Nja jo men er en god del maps online som er utrolig bra designet. Hive Complex f.eks er dritkult med fosser og bruer osv Er dritdigg å leke sniper der. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Er dere HELT sikker på at man må betale for patchen ? For nå er vi 4stk som har sluppet å betale noe som helst. Det er jo vanlig autoupdate via Steam. Tror dere må ha lest noe alvorlig feil en plass. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) A new set of DirectX 10 enhancements for Lost Planet PC will be released as an automatic downloadable patch on August 16th. Tviler på at en automatisk patch koster penger.. edit: DX9 vs DX10... ehm. eneste forskjell er at DX10 har mer blur.. Waaaaaay to go!....... Endret 20. august 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Tja og Shader Model 4.0 samt langt mer detalj. Tør å påstå dette er det råeste innen grafikk jeg har sett PERIOD. 1.4 Patchen var sinnsyk for å si det mildt ihvertfall for de med 8800 serien. Får ikke tatt noen screenshots eller, ikke noe innebygd funksjon og screenshot funker ikke med spillet. Endret 20. august 2007 av Avean Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Du har Lost Planet på steam slik jeg forstod det Avean? det jeg lurer på skulle ikke denne 1.4 patchen koste penger? så det jeg lurer på betalte du noe ekstra for å laste ned patchen igjennom steam? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Tviler på at patchen koster penger. Som Avean sier, så må dere har lest arvorlig feil. Hvis meg hvor det står patchen koster. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Slettet av bruker. Endret 20. august 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Nei blir vel til at jeg kjøper spillet over steam iløpet av kvelden eller imorgen, Ser litt tøft ut selv om spillet ikke akkurat har høstet de beste kritikkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå