Fahle Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hei når jeg skal prøve å reparere den lokale tilkoblingen min, så stopper den. Kan ikke fullføre reparasjonen av problemet fordi handlingen ikke kan utføres: Tømmer NetBT.. Noen som vet hva det betyr? Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 opplever akkurat samme nå her og. Har ingen anelse om ha det skal være. Det lokale MS nettverket fungerer ikke på denne PC-en, og jeg får ikke kontakt med noen andre noder som deler mapper (ikke sambaserveren engang) Husker å ha deaktivert nettverkskortet førdagen, noe jeg egentlig aldri gjør. Er etter dette at problemet oppstod. Hjelper lite å deaktivere manuelt og aktivere på nytt igjen. Innstillinger i DNS og lignende skal være som de er, for de er hverken forandret og de skal fungere. Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Problemet var et en eller annet prosess blokkerte for TCP/IP tilgangen hos meg. Det var altså adware/virus av noe slag som hadde satt seg som en svchost.exe prosess og kjørte ene CPU-kjernen på tilsvarende maks hele tiden. Det er meget enkelt å fjerne. Last ned HiJackThis (HJT) og kjør en scan og lagre logg. Gå til http://hijackthis.de/en og copy-paste loggen inn og analyse Finn ut hvilken prosess som er infisert Start i sikkerhetsmodus (trykk F8 intenst ved oppstart før Windows XP logo kommer) Start HJT på nytt og trykk fix for valgte prosess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå