embret Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg har fått et lite problem etter at jeg har lastet ned en ny driver til mitt GeForce 2 pro skerm kort. Etter at jeg har skiftet til den nye driveren, så har jeg ikke fått skarpe kanter, det er mer taggete. Det virker som den vibrerer litt, det synes ikke på avstand men når man går nermere skjermen ser men det tydelig. Håper det er noen som kan komme med noen innspill slik at jeg kan pøve å få fjerna det, er litt irriterende Lenke til kommentar
Ken@th Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Har du avinstallert de gammle NvidiaProdusentens drivere ? i hvert fall test og avinstaller de du har nå, og test noen gammlere drivere , kan være at Biosen på Skjermkortet ditt er gammelt og takler ikke de Nyere Nvidia Drivere. Lenke til kommentar
Alemorte Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Har installert de nye driverne jeg også, men har ikke samme problemet som deg. Når jeg velger å bruke tv-ut delen på mitt skjermkort, et GF4-TI4200, så ser skjermen helt fin ut på TV'n. Problemet kommer når jeg skal se film. Når jeg starter filmen, eks i Media Player, så blir bildet helt ødelagt. Det blir et slags dobbelt bilde, med den ene bilde litt forskjøvet. Dette gjelder alle slags filmprogram. Det som er moro er at når jeg går fra 41.07 driverne og tilbake til 40.72 driverne så fungerer dette helt perfekt. Virker som om disse driverne er kommet litt for fort ut på markedet. :o Lenke til kommentar
embret Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg ser at det bare er slik skrurring når jeg er inne på windows, ikke når jeg spiller spiller eller ser på film. Har win XP pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå