Fear the Scare Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 hei, er kanskje får ung til å trene meg ut, men jeg har lyst på bedre kondisjon, og fler muskler, jeg vet at nå vil de fleste si at dette finnes, men jeg syns jeg har veldig rar kropp, jeg er litt lubben, men tykk ben byggning, så jeg er altså ikke fult og fi fet, er 164 høy og veier 60 kg, jeg vil MINST gå ned 5 eller 8 kg, og på kortest mulig tid, er 13 år, og IKKE førnøyd med meg selv... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Du vil nok sannsynligvis bli en del høyere en det du er nå, og kroppen jevner seg mer ut. Jeg ville absolutt ikke slanket meg hvis jeg var deg. Blir du mye høyere, er det ikke sikkert vekta klarer å holde et like høyt tempo, og du vil bli slankere. Selvfølgelig skader det ikke å jogge/sykle, men ikke kutt ut maten, med mindre det er snakk om brus og godteri i store mengder. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 jeg vet det med at når jeg blir høyere, men er fra adoptert fra asia, så vet ikke vis ikke dette gjevner seg mer ut i året som kommer, nå vil jeg voksen til neste år 10 cm, i gjenomsnitt Lenke til kommentar
everhuge Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Du vil nok sannsynligvis bli en del høyere en det du er nå, og kroppen jevner seg mer ut. Jeg ville absolutt ikke slanket meg hvis jeg var deg.Blir du mye høyere, er det ikke sikkert vekta klarer å holde et like høyt tempo, og du vil bli slankere. Selvfølgelig skader det ikke å jogge/sykle, men ikke kutt ut maten, med mindre det er snakk om brus og godteri i store mengder. 9308647[/snapback] Det er godt råd. Hjelper ikke å sulte seg. Da starter kroppen en overlevelses mekanisme som sørger for at den beholder fett. Funka drit bra i steinaldern men sux når man har en 7-11 eller macdonalds hver andre meter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå