Itw Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Heisann Har installert alle driverne i fra plata, men enda så får jeg opp at jeg mangler en driver når jeg starter opp. Har lyd både via jack plugg og optisk, men windows sier at jeg mangler driver til: "Audio device on High defenition audio bus" Noen som vet hvor jeg får tak i den driveren? Klarer ikke finne noe på Asus sine sider i så fall:( Link til HK: -P5V-VM SE DH Kjører Win XP media Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 er noe som kalles UAA eller UUA husker ikke helt i farten. Dette er en driver som lar windows oppdage HD audio saken på HK, vista har dette inkludert men det har ikke XP. så denne må installeres først. Så kan du installere lyd driveren og da bør alt fungere Lenke til kommentar
Itw Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 ah.. Se der tusen takk.. Må finne ut hva dette er ja:) Windows sine sider kansje? Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 den skal ligge på Driver CDen.. evt finnes den på asus update. Og den finnes hos MS sine sider. Siden dette er en update fra microsoft. basicly HD audio er nyere en XP så det er ikke default støttet i XP... håper du finner utav det. hadde samme problemer med lappisen min når jeg reinstallerte den sist Lenke til kommentar
Itw Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Ja skal teste, men får desverre ikke tid før om en uke:( Er låst til jobben nå.. Men tusen takk for hjelpa, var flott å finne ut av det, var ikke klar over dette:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå