janken Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg har klez h viruset flere plasser på maskinen, det eneste norton har gjort med dem er "left alone" og "quarantined". Er det nokk? Jeg har lastet ned remov tool for klez men det finner ingenting. Er det ikke noe mer å bry seg om? Lenke til kommentar
Phoenix) Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Er de plassert i karantene kan de iallefall ikke gjøre noe. Hvis det ikke er noen viktige filer som er infisert kan du jo bare slette dem. Hvis det virus fjerner verkøyet ikke finner noe, så er det ikke noe å bekymre seg for, vil jeg tro "left alone" har jeg aldri hørt om før. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg har klez h viruset flere plasser på maskinen, det eneste norton har gjort med dem er "left alone" og "quarantined". Er det nokk? Er det ikke noe mer å bry seg om? Ja det er bra nok det, men hva er left alone for noe. Det har eg aldri sett i norton de åra eg har brukt NAV. Nei du trenger ikke bry deg med det lenger, bare pass på at du er oppdatert mot nye typer viruser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå