Gå til innhold

HP DV9550 bærbar strømadapter lager merkelig lyd?

gamerman

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg fikk meg en ny HP DV9550 laptop i går, da jeg startet den opp måtte jeg ha ledningen i for at den skulle kunne starte pga av at batteriet ikke var ladet opp. Dataen fulgte med Vista og den måtte installere seg automatisk selv. Det som var litt bekymringsfult var at i det den gjorde det lagde den boksen som er i mellom kontakten i veggen og kontakten på dataen merkelige pipelyder og ble fryktelig varm.

Etter jeg fikk installert ferdig så ble den mindre varm og mer som lunket. Men den lager fortsatt litt merkelige lyder, det er akkuratt som den lager samme jobbe lyd som dataen. Som om den jobber med dataen. Pipelydene er veldig lyse i tonen og ikke så fryktelig høy(alltid)

Har 2 timer på å komme meg på expert i dag og på mandag skal jeg på internat så hadde vært flott om noen kunne gitt meg et svar :)

Takker på forhånd

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det slik på andre laptoper som er kraftige?

9308004[/snapback]

Nei, det skal ikke være slik. Ikke unormalt at den kan bli litt varm, men den skal ikke lage høyfrekvente lyder. Ta kontakt med Expert...

9308251[/snapback]

Søren, de pipelydene... visste det var noe med det. virket som strømmen køddet seg der. Men den har ikke blitt skadet da laptopen pga av dette? den kjørte veldig bra i går.

Nå ble jeg forbanna, skal på internat kl 10 på mandag og har ikke tid til å bytte. Expert stengte kl 16.00.

Jaja ^^

Lenke til kommentar

Hvis du søker i forumet, finner du noen som har hatt samme problem (senest for noen uker siden). Jeg tror ikke PC-en blir skadet av denne feilen, men jeg ville uansett tatt turen til Expert så fort du får anledning. Evt. forhøre deg med HP.

Endret av Nichlas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...