plakatmannen Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Ultra flat er uaktuelt siden en del knapper har veldig uvante posisjoner. Jeg ønsker ikke å vende meg til det, da jeg bruker mange andre tastatur (Skole osv.) Regner med å gå for UltraX, men jeg finner ingen butikker som selger det. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Logitech har ikke noe UltraX på sidene sine, så jeg tipper at Ultra Flat har avløst det. Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Jeg kjøpte mitt UltraX på Datakjeden Trondheim. Finnes sikkert på andre Datakjeden butikker i landet, eller så kan de garantert bestille. UltraX er et fantastisk tastatur hvis du skal skrive mye, etter du venner deg på flate taster, kommer du ALDRI til å gå tilbake til høye taster! Edit: Ser at datakjeden ikke fører UltraX lengre. endrebjorsvik har sikkert rett med at det er ute av produksjon Endret 20. august 2007 av StormKnight Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Det var da ganske idiotisk, det virket jo veldig bra. Hvis noen finner noen som selger dette, kontakt meg. Edit: Etter et søk på Google, fant jeg ut at NetShop har det på lager: http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...5936&plid=25936 Regner med å kjøpe det der. Endret igjen: Hva står "Bulk" for? "Logitech Ultra X Media Tastatur, Bulk" Endret 20. august 2007 av iHap Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Bulk betyr at varen er kjøpt inn i store kvanta. Rettet mot pc produsenter o.l. Det mangler ofte driver cd, manual og fancy innpakning. Vanligvis kjøper man "retail" varer i butikken. Men bulk er bedre ^^ billig Edit: MPX selger også tastaturet: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=83385 Endret 20. august 2007 av JAPCU Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Se det ja, takk skal du ha! Venter på en mail fra NetShop hvor jeg spurte om noen andre varer jeg lurer på å kjøpe i tillegg. Shopping blir det uansett etterhvert Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Noen som vet hva forskjellen på UltraX og UltraXTM er? Netshop har begge... Jeg har bestilt XTM utgaven. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Noen som vet hva forskjellen på UltraX og UltraXTM er? Netshop har begge... Jeg har bestilt XTM utgaven. Beklager å trekke opp en så gammel tråd, men lurte på om du hadde funnet ut forskjellen mellom UltraX og UltraXTM? Har et UltraX fra før, og kunne tenke meg et nytt på jobben, men usikker på om jeg bør gå for UltraX eller UltraXTM... Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Kjøpte meg et Ultra X på Amentio.no, og fikk noe jeg antar er en nyere versjon av det prisguiden kaller Logitech OEM Ultra X / Logitech Ultra X Flat Tastatur. Går ut i fra at det er lettere å la dere se det enn å forklare alt, så bilde: http://i28.tinypic.com/2v9qi3a.jpg Hurtigtastene er: Musikkavspiller, play/pause, lyd av, lyd ned, lyd opp, åpne nettleser / hjemmeside om nettleseren allerede er åpen. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Takker, da vet jeg hva jeg skal skaffe meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå