jolr Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg har ikke s-video på laptopen. Har sett på et par nettbutikker at det finnes små bokser (Belkin) som kan kobles til vga-utgangen. Denne boksen har igjen flere utganger, deriblant s-video. Den eneste jeg har funnet koster 500. Er det noen som har noen gode forslag til hva man bruke, eventuelt vet om noe billigere alternativer? På forhånd takk Lenke til kommentar
Mr_Motsatt Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 500 var mye. Fant ikke no vga til s-video, men fant vga til dvi? Lenke til kommentar
jolr Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 500 var mye. Fant ikke no vga til s-video, men fant vga til dvi? 9312756[/snapback] Nope, har ikke dvi-inngang. Kun scart.. Lenke til kommentar
Mr_Motsatt Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg er sånn halveis ute etter det samme selv men kunne ikke finne noe. Dvs. jeg fant scart til kompositt adapter, men ikke noe for å få det over til vga. Dette har også vært diskutert før her, og de fant overgangen men selvfølgelig i utlandet. Så det får bli den dyre boksen. Eller hvis du har mini-vga har de overgang hos Apple Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå