MendE Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Hei jeg skal bygge en ny data å så tenkte jeg, jeg skulle ha vannkjøling... Men jeg har sedd på mye rart men jeg klare ikkje å bestemme meg, så jeg trenger din hjelp.... CPU= 775 GPU= 8800GTX Kabinett= TT Armor Har 3500 som jeg har igjen, å jeg hadde lyst å bestille fra norge men utlandet skal gå bra... Endret 18. august 2007 av larskj16 Lenke til kommentar
MendE Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Ingen som vill hjelp? Er det noen da som hvet om gode nettbutikker da?? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Planlegger selv å kjøpe vannkjøling, men ettersom jeg er langt i fra en ekspert tror jeg heller jeg linker deg noen sider som jeg har lest mye godt om. vcore.dk www.sidewindercomputers.com Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 1: Denne tråden har dårlig emnetittel 2: Du kunne gjerne opplyst mer om hva du er ute etter, f.eks. størelse på radiator 3: Du bumper deg selv, når det har gått langt under 24 timer. Kunne vi fått littegran mer info ang. hva du er ute etter (stille/high performance, hva slags CPU har du etc.) i tillegg med at du hadde byttet emnetittel før tråden stenges, så hadde det vært fint.. Lenke til kommentar
MendE Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 1. Gi meg et forslag till emne tittel/ jeg suger i sånt sjønner du.. 2. Jeg har ennå ingen plan om hvordan det hele skal se ut... 3. Unskyll... 4. Takk for svaret heanwi..^^, Det hjalp meg mye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå