Melisma Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 venner er såklart viktig, men det å finne den balansen mellom kjæreste og venner som ofte kan være vanskelig. Er man 2 single bestevenner feks, som er ute og fester og har det gøy, så plutselig får den ene seg kjæreste, så krever det en del tålmodighet hos den som fortsatt er singel. og jeg skal være den vennen med tålmodighet. Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Venner for livet, kjæreste for uka. (hvis du ikke har dårlige venner eller du å dama/karen gifter dere å lever lykkelige alle deres dager ) Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Men på en annen side så tenker jeg også at det er jo kjæresten du skal bygge ett liv med. Man kjøper jo ikke hus, bil eller får barn med vennene sine.. så noen ganger er kjæresten viktigere, ihvertfall hvis man er i etablingsklar.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg er forsåvidt enig med Melisma. En kjæreste kan gi alt en venn ikke kan gi. Men man skal også ta hensyn til venner. Det at man blir uvenner er ikke like farlig som at du dreper personen psykisk. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 En venn kan da gi det samme som en kjæreste, man trenger bare å være litt åpne yeah right. Ja, klarer man å finne grensen, og ei dame å venner med tålmodighet og forståelse, burde man ha klart å lagt gullegget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå