Scotty Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Ettersom dette forumet er veldig stilrent og ordentlig fra før, ihvertfall sammenlignet med mange andre forum der ute. Så støtter jeg denne idèen selv om, og det hadde vært veldig greit med noen veldig basis utrykk, stilrene brukertitler, om du skjønner. Ikke ting som leet, eller 1337 poster osv.. heller ting som f.eks: respektert poster, litt avhengig. osv Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg kom på en ide nå. Hva om man dropper hele bruker tittelen fra alle bortsett fra admins, brukeradmins og forumstyret. Rett og slett fjerner ordet Bruker. Deretter bytter vi ut teksten hvor det står innlegg, men de tre hovedkategoriene hvor brukeren har vært mest aktiv. Eks: Hardware: 987 Programmering: 1288 Mobil & PDA: 745 Hele forumet: 4320 Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Hva med et achievement-system? Hvis man for eksempel får en lags "bagde" eller et bilde for å poste 500 poster i off-topic kategorien? Istedenfor bruker under brukerbildet ligger det en link hvor man får opp alle bagdene som den personen har låst opp. Et poengsystem à la det 360 har er heller ikke å forakte, men det blir kanskje litt for mye arbeid? EDIT: Link: http://www.360voice.com/tag/Comprade Se til høyre på sida der. Der står det noen bagder hvor det står at min xbox er i et sånt ok humør, og at jeg er en 50% gamer. Klikker man på noen av bildene kommer man til en liste med alle de mulige bagdene man kan låse. Det er noe sånt jeg tenkte meg. Endret 20. august 2007 av Comprade Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det hadde ført til mye spam Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hvis det skulle bli et system, så måtte nok OT-baren utelates, ettersom det er nok spam fra før av der. Og jeg synes ikke at diverse forslag vil føre til mer unødvendig posting, med tanke på at det er faktisk mange som allerede spammer for å få opp tallet på postcount. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Comprade: Er redd for at det systemet hadde tatt fokus bort fra hovedpoenget med forumet, nemlig den gode diskusjonen. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Spamming fører til fratakelse av bagdene man har? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Blir vel mye å holde styr på? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hva om ordet "bruker" blir byttet med kjønn eller evt. fargen på brukernavnet kan være rosa eller blå elns. Jeg har sett flere eksempler der [1] tror at [2] er en gutt, men [2] er egentlig en jente og derfor passer ikke [1]'s i sammenhengen... på en måte... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Ashol: Det var faktisk ingen dum ide. Har vært borte samme problematikken flere ganger selv. Bruker/brukerinne ;-) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det skader anonymiteten en del da. Er ikke sikker, men det er sikkert noen som ønsker å holde seg så anonym at kjønnet er ukjent. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Så lag en tvekjønnet brukerfarge da. Qbab solves the case Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Vi har en tvekjønnet brukerfarge. Den vi har nå Endret 20. august 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Tittel etter hvor man poster mest? Kanskje det kunne vært valgfritt også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Det kunne blitt mye spam også om noen jaget enkelte titler. Tenk deg en som spammer alle tråder i Seksualitet for å få tittelen "Sexmaster" Vi kunne jo gitt alle med warn "Convict" da. 9311063[/snapback] Eventuelt "Ex-Con" når prosenten er nede i null igjen Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hvis tittelsystemet skal gjøres om burde det heller gå på fartstid på forumet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hvis tittelsystemet skal gjøres om burde det heller gå på fartstid på forumet. 9331282[/snapback] Der har du en idé. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Kunne det siste der bli forklart litt nærmere? Gjennomsnitt poster pr dag har vi jo fra før..om det var det som var ment. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Ikke la det gå på bare antall innlegg, la også forumet hvor flest poster er skrevet ha noe å si. Folk som har 10.000 innlegg i OT-baren, trenger ikke å få bonus for det. 9309072[/snapback] Hei, hei, hei! Brukertitler basert på brukerens innlegg åpner for en klasseinndeling jeg tviler på at forumet er tjent med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg