Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Venninde med vondt i hode!

TiNuSsS

Anbefalte innlegg

Hei jeg har ei venninde som har gått og klaget over vondt i hode i 6-8 uker, jeg har sagt at jeg kan ta hun med til legen, men hun nekter.

Hun føler seg svimmel, når hun har vondt i hode, hun har også vondt i nakke, skuldre, og rygg.

Hva kan jeg gjøre?

Og hva kan det her være for noe ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan vere migrene. Når jeg først fikk vite at jeg hadde migrene så hadde det kommet får en myskel frå nakken og opp til hodet. Nå må jeg trene nakken hverdag for og unngå migrene

Eller så vet jeg ikke

håper det går bra.

-Smunii-

Ps. du pleier og finne ut om det er migrene viss du får flimmer på auget.. (som du sikkert vet)

Lenke til kommentar
Hun føler seg svimmel, når hun har vondt i hode, hun har også vondt i nakke, skuldre, og rygg.

9307347[/snapback]

Denne type smerter kan være årsak til vedvarende hodepine.

På den andre siden; Svulst eller hjerneblødning kan også være årsak!

Et legebesøk er absolutt på sin plass. Har hun gått på smertestillende piller hele tiden? Da er hun også i fare for å bli forgiftet av pillene.

Lenke til kommentar

9307347[/snapback]

Denne type smerter kan være årsak til vedvarende hodepine.

Et legebesøk er absolutt på sin plass. Har hun gått på smertestillende piller hele tiden? Da er hun også i fare for å bli forgiftet av pillene.

9312537[/snapback]

Ja jeg tror hun har gått mye på smertestillende, og jeg har sagt at vi tar oss et lege besøk men hun nekter ... er det noe jeg kan gjøre for og få hu med til legen ? hun har lege skrekk

Lenke til kommentar

Hehe... :D

Jeg elsker å lese overdramatiserte symptomer.. :thumbup:

Nestegang prøv: hjernehinnebetennelse (stivnakken) eller cerebral atrophy (ryggradsmerter). :!:

On topic:

Men jeg forholder meg til Hyrlen sin teori.

Istedet, å dra til doktoren for frykt av kreft og alt annet tull, burde du ta en prat med venninen din angående kost. Hvis hun bruker p-piller, så kan det også være en av årsakene.

Ofte gir væskemangel "svimmelhet og hodepine", og kanskje spiller lavblodsukker en liten rolle og.

Dermed er nøkkelordet: Riktig kost.

vaio ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...