tropix1 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Jeg har en Benq pe7700 som jeg har hatt 2 uker no, men plutselig etter at jeg har brukt den flere ganger ble bildet uklart.. Har prøvd å stille på zoom hjulet men da blir bildet enda verre etter som jeg stiller det ned(best bilde når jeg har det på fullt, men enda uklart). Noen som har en ide om hva som kan være problemet her? Er maks amatør innen dette. (sikkert jeg som har trykket meg inn på noen instillinger som jeg ikke skulle ha gjort). Kjører bildet bare på et laken nå i starten, kanskje dette har noe å si? Endret 18. august 2007 av tropix1 Lenke til kommentar
tropix1 Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Admin kan bare slette denne tråden for jeg fikk det til... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Skriv gjerne hva løsningen var, så kan andre også ha glede av tråden. Det har ingen hensikt å slette tråder som dette. Lenke til kommentar
tropix1 Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Det jeg ikke visste på projektoren var at fokus hjulet lå på siden av zoom hjulet. (var bare å stille litt på fokus hjulet og alt var helt topp igjen):D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå