Gå til innhold

Bipac 640SE router ???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en Billion BIPAC-610..... denne er veldig bra....

Den du har sett på er nesten prikk lik min, bortsett fra at din har innebygd 4 porters switch..... jeg hadde en hub fra før av, derfor kjøpte jeg den uten innebygd switch.....

Jepp, den routeren er absolutt å anbefale.... Kjøp den!!

Lenke til kommentar

Jeg har samme routern, og min er fullstendig ubrukelig. Den stresser adsl modemet på en eller annen måte, slik at det ikke klarer å laste ned (Tror den er ødelagt, skal sendes tilbake idag). Fikk tilogmed en ny firmware fra billion support i taiwan. og den hjalp heller ikke. (v1.20). Men hvis min er ødelagt, så kan det jo være det :sad: Det er jo en helt kurrant routern for et lite hjemmenettverk, men hvis du regner med å finne avanserte oppsettsmuligheter, så kan du bare glemme det:) Selv om min nye versjon av firmware faktisk ga en del nye alternativer...

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefalle en smc barricade router. Denne har støtte for de fleste protokoller. Og fungerer utrolig bra, mange gode og nyttige funksjoner, firmware oppgraderinger hvis de finner feil (ingen på 3-4 måneder nå), meget god support. Livstidsgaranti. Jeg har br7008 versjonen, men har satt opp flere med br7004 (4 10/100 switcher), og den koster ca 1500 på komplett.

Jeg bruker den mot telenor adsl. Denne routeren har også printerserver (jeg bruker den med en hp deskjet 970cxi som fungerer meget godt), og en com port ved bruk av modem eller isdn (brukte den en kortere periode med et us robotics sportster modem som også fungerte helt ypperlig).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...