mesha Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Gratulerer. Bilde vart sykt bra Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Nå har jeg aldri gjort noe som helt forsøk på å selge noen av bilder, men her tidligere i uken fikk jeg en henvendelse på mail fra en som hadde sett et bilde jeg hadde liggende på foto.no - og ville gjerne bruke det på en plakat i sammenheng med en messe i Italia i regi av noe som heter Visit Oslo.9307189[/snapback] Eller rett og slett Oslo Turistkontor Endret 20. august 2007 av b-real Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Nå har jeg aldri gjort noe som helt forsøk på å selge noen av bilder, men her tidligere i uken fikk jeg en henvendelse på mail fra en som hadde sett et bilde jeg hadde liggende på foto.no - og ville gjerne bruke det på en plakat i sammenheng med en messe i Italia i regi av noe som heter Visit Oslo.9307189[/snapback] Eller rett og slett Oslo Turistkontor 9319926[/snapback] Eller Visit Oslo http://www.visitoslo.com/ At det på 'godt norsk' heter turiskontoret er vel ikke utenkelig Det er vel et litt for old-fashioned navn tenker jeg. Setter forøvrig pris på de nye kommentarene Endret 20. august 2007 av ragamuffin Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Må også gratulere på salg av ett fint og stemningsfullt bilde. Selv har jeg hørt 30000kr på hobbyinntekt, men dette var flere år siden og igjennom min samboer som da drev aromaterapi og klassisk massasje på hobby basis ved siden av vanlig jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå