ZaiCoN Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 skal ha meg et nytt hk, følgene ting på det skal følge med: sli støtte pci-e 16x 8 s-ata porter x2 støtte Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 https://prisguiden.no/product.php?productId=36153 Er vel det som kommer nærmest, 8x sata har det ikke, må i så fall kjøpe et ekstra pci kort. Socket 939 er faset ut hos de fleste forhandlere. Mulig du finner noe på bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 skal ha meg et nytt hk, følgene ting på det skal følge med:sli støtte pci-e 16x 8 s-ata porter x2 støtte Da blir det trolig samme kortet som du har fra før, dvs. med Crossfire, fordi det er eneste kortet i Prisguiden med 8 sata-porter til s939. Hva mener du med x2 støtte? Komplett har noen demo-kort MSI K8N Diamond som har 6 sata. Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 dual core cpu støtte, har sett at noen av dem første ikke har støtte for det visst eg ikke husker feil, men orker ikke oppgradere enda pga fant ut at eg bare flasher gto kortet eg har ligenes og kjører single til senere og oppgraderer til socket f senere med sli Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Du får se om du finner et DFI SLI-DR eller Expert kort , der er 8 sata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå