Goliath Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Åpnet etter en liten misforståelse fra min side. At den ble stengt skal ikke diskuteres her. Blir det så en diskusjon ut av denne handlingen, stenger jeg den igjen =) Endret 26. august 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Alex ws sin er jo rett og slett gen-ial! "When Jack Bauer was born, terrorists began suicide bombing." Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Fredrik sin er søt: 50p = MSN Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Lo da jeg så steffenz sin :!: : Intel Pentium 200 mb CPU, 52x ATi X800 GT, Trådløst hovedkort, PCI-Express netverk, Power-knapp, Restart knapp, Øretelefoner, Skruer, Ledninger, 50 gb tastatur, Mus med to knapper... Tidligere var jeg en stolt Firefox-bruker. Nå er jeg en enda stoltere Opera-bruker. Endret 29. august 2007 av Kallileo Lenke til kommentar
Monstermark1 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ja, den var bra Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hehe, han hadde ikke mye og skryte av Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg lo seriøst av denne i stad: What did the fish say when he hit the wall? Dam ..! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 FancyPants sin eier. Trøndersk versjon av Warriors of the World: Brødra over alljt, hålld henjdern dokkers høgt i lufta! Vi krigera! Krigera av verden! - The Great Okstad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå