Ozwald Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Jeg lagde nettopp en internett side på Windows delen av pcen min, som skulle brukes på Linux. I windows funker den og ser ut akkuratt slik den skal, men på Linux er ikke foramteringer og javascript riktig.. Jeg har prøvd i både Opera, Epiphany/IE og Firefox, på begge. Er det ikke borwserene som bestemmer utseendet på en side? Hva gjør at Linux virker inn på dette? Syns denne bør stå her da det er mer et linux relatert spørsmål enn et webrelatert.. Endret 18. august 2007 av Ozwald Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Kan være fonts. Hvis du ikke har definert en, bruker vel nettleseren sin egen valgte "default"? Det kan være at en properitær Windows-font ser bedre ut enn Linux-font for siden din. Endret 18. august 2007 av RattleBattle Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Flott, det var det som gjorde det! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå