Rapide- Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Først: Jeg poster i kategorien programvare fordi jeg er på utkikk etter tips til programvare. Programmer jeg ser etter skal kunne lage GUI (enkel form for drag-and-drop til knapper og skrivefelt) der disse knappene skal utføre handlinger basert på programmerings-kode jeg legger i bakgrunnen. Helst basert på C/C++ kode. Tips til programvare der jeg enkelt kan sette opp en GUI for å fokusere på koden i bakgrunnen? (trolltech bl.annet har noe slikt, andre forslag?) Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Du bør nok gå for VB, eller .NET pakken. Lenke til kommentar
Rapide- Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Visual Basic? 9306857[/snapback] Er visual basic basert på C/C++ ? (Har heller ingen erfaring med .NET) Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Nei, VB er programmering i VB. C++ er ikke //egentlig// noe GUI basert, gå for GTKmm med Glade. Da lages GUI i xml-filer som lastes under runtime. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Når jeg tenker meg om: Visual C++.NET er vel slik du vil ha det, men med CLR. Lenke til kommentar
tresko Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg synes nå trolltechs qt er et godt alternativ. Kjør på med qt-designer og vips så har du ett plattform uavhengig tegne-gui-system. Men andre alternativer enn det.. hmm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå