henbruas Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 I det siste er det blitt ganske mange tråder der personer spør om hjelp for kjøp av CPU i "Prosessorer". Det eg lurer på er da, er det helt greit at disse liggger der, eller skal de heller i "Hjelp til kjøp og salg av PC"? Det er greit å vite i forhold til om man skal rapportere tråder for flytting osv. Og en annen ting, det har også vært et par spørsmål der personer har lurt på hvilket hovedkort og CPU de skal kjøpe, disse skal vel i "Hjelp til kjøp og salg av PC"? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvis du leser teksten under "Hjelp til kjøp og salg av PC", står svaret ditt om CPU'en i klartekst: Hjelp til kjøp og salg av PCSpørsmål om sammensetningen av ny PC. Denne kategorien tar for seg komplette systemer, spørsmål om enkeltkomponenter skal gjøres i sine respektive kategorier. Dette forumet har egne retningslinjer. Når det kommer til diskusjon om hvilket hovedkort og CPU man bør kjøpe, hadde jeg funnet ut hvilken komponent som er viktigst for meg og stilt spørsmålet i den komponentens delforum. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg