Gå til innhold

Flere som er lei av Sony Ericsson?

Anbefalte innlegg

Flere her som er lei av SE?

Jeg har hatt noen av disse mobilene siden 2001, og de har ikke endret mye på meny systemet sitt, kjøper jeg en SE idag er menyen lik den var på den jeg hadde for lenge siden. Designen er kjedelig, eneste de leverer er en bra mp3 del og ok kamera. Men ellers så syntes jeg de taper terreng på å ikke komme med noe særlig nytt...

Flere som mener dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flere her som er lei av SE?

Jeg har hatt noen av disse mobilene siden 2001, og de har ikke endret mye på meny systemet sitt, kjøper jeg en SE idag er menyen lik den var på den jeg hadde for lenge siden. Designen er kjedelig, eneste de leverer er en bra mp3 del og ok kamera. Men ellers så syntes jeg de taper terreng på å ikke komme med noe særlig nytt...

Flere som mener dette?

9306709[/snapback]

Vel, en av grunnene til at jeg har holdt meg til SE (siden 1996) er at jeg slipper å lære menysystemet på nytt hver gang. Hva design angår så savner jeg kun en flat liten clamshell telefon, ala T39. Kamera og mp3 trenger jeg ikke på en mobil, men det ene eller andre følger med på alt i dag.

Men går du lei SE så prøv for all del et annet merke. Ingen vits i å holde seg til noe man ikke liker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...