MittParadoX Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Som emnetittel sier. jeg prøver og få til denne tutorialen her: creating a glass ball Men jeg sliter litt. jeg kommer til steg 6 og da blir alt helt feil. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har prøv på 2 måter. den første, etter jeg laga ballen beholt jeg markeringa rundt den, "Elliptical Marquee Tool" markering. mens jeg kopierte layers og sånt. (hvis dere skjønte det) den andre måten uten det. begge blir feil jeg har prøvd så mange ganger nå, jeg skjønner ikke hva som går galt. når jeg trykker CTRL +J for og kopiere layer 1 og flytter det på topp blir det feil. det står noe om at hvis jeg bruker CS2 at jeg må gjøre clipping mask om igjen, jeg skjønner ikke helt hva som menes med det + at jeg bruker CS3 er det noen proffer som kan hjelpe en ny begynner som meg her? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Er ikke proff, men; Inne på blending options, så må du ikke hake av boksen "Use Global Light", så kan du skifte på "angle" på skyggen din. Det gjelder for Drop Shadow, Inner Shadow og Bevel and Emboss. Nei... vent. Det var vel ikke det du lurte på.. Da er tipset mitt å prøve seg fram inne på blending options. Endret 18. august 2007 av Kallileo Lenke til kommentar
QBab Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Lol, jeg prøvde samma tutten. Det ble jaggu skabb det. Tror jeg må gå igjennom den i morgen og prøve på nytt. . Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Les comments: ved step 6, set 0% fill på layer 1 copy. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Les comments: ved step 6, set 0% fill på layer 1 copy. 9311542[/snapback] ah. nice... de kommentarene er nye trur jeg. kansje jeg kan klare det nå da :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå