Devil123 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Kan noen, hvem som helst prøve å svare på hvorfor pæra går hele tia? har tenkt på regulatoren men hvor kan jeg få tak i ny? Endret 18. august 2007 av Devil123 Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvem pære er det snakk om? På min X-Race gikk nærlyset ganske ofte, så jeg løste det med å bytte ut framdrevet med et på 14 tenner. Dermed gikk turtallet på motoren betraktelig ned, og spenningsregulatoren klarte å holde spenninga nede på 12V. I tillegg så gikk bensinforbruket litt ned, og hastigheten forble omtrent den samme. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Hvem pære er det snakk om? På min X-Race gikk nærlyset ganske ofte, så jeg løste det med å bytte ut framdrevet med et på 14 tenner. Dermed gikk turtallet på motoren betraktelig ned, og spenningsregulatoren klarte å holde spenninga nede på 12V. I tillegg så gikk bensinforbruket litt ned, og hastigheten forble omtrent den samme. 9308187[/snapback] Det er nærlyset ja...men jeg har blitt ambefalt og bytte batteri i første omgang... Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hvem pære er det snakk om? På min X-Race gikk nærlyset ganske ofte, så jeg løste det med å bytte ut framdrevet med et på 14 tenner. Dermed gikk turtallet på motoren betraktelig ned, og spenningsregulatoren klarte å holde spenninga nede på 12V. I tillegg så gikk bensinforbruket litt ned, og hastigheten forble omtrent den samme. 9308187[/snapback] Det er nærlyset ja...men jeg har blitt ambefalt og bytte batteri i første omgang... 9312664[/snapback] Det hjelper nok ikke. Dette er et kjent problem på X-Race/X-Treme siden disse er annerledes plombert og lavere giret, og er veldig turtallvillige. Jeg fikk byttet hele det elektriske anlegget på mopeden min, på garanti, men hjalp ikke noe. Eneste som hjalp var å gire den litt høyere så den la seg på et lavere turtallsnivå. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Hvem pære er det snakk om? På min X-Race gikk nærlyset ganske ofte, så jeg løste det med å bytte ut framdrevet med et på 14 tenner. Dermed gikk turtallet på motoren betraktelig ned, og spenningsregulatoren klarte å holde spenninga nede på 12V. I tillegg så gikk bensinforbruket litt ned, og hastigheten forble omtrent den samme. 9308187[/snapback] Det er nærlyset ja...men jeg har blitt ambefalt og bytte batteri i første omgang... 9312664[/snapback] Det hjelper nok ikke. Dette er et kjent problem på X-Race/X-Treme siden disse er annerledes plombert og lavere giret, og er veldig turtallvillige. Jeg fikk byttet hele det elektriske anlegget på mopeden min, på garanti, men hjalp ikke noe. Eneste som hjalp var å gire den litt høyere så den la seg på et lavere turtallsnivå. 9313600[/snapback] ....Tenker jeg bare kjøer på fjernlys i stedefor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå