shebban Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg er på utkikk etter et kabbinett som jeg kan ha to seperate pcer inni. Noen som vet om der en noen norske web shopper som selger slike? Tror det blir litt masse i frakt å transpotere et tungt kabbinett fra utlandet Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Du trenger ihvertfall et STORT kabinett Lenke til kommentar
shebban Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Blir jo ca dobbels så stor i bredden da... Skal ha server og gaming pc i samme kabbinett. Og kombi vannkjøling på disse. Trenger jo bare en av alt da (ehh.. må jo ha to blokker da) Stress å dra på to pcer på lan. Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 True, men det eneste du sparer på er plassen. Blir javla tungt, men det kan man leve med... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 True, men det eneste du sparer på er plassen. Blir javla tungt, men det kan man leve med... han skulle ha vannkjøling, og da sparer han de dyreste komponentene i vannkjølingsystemet ved å ha det på 2 CPUer i stedet for å kjøpe et separat vannkjølingsystem for hver CPUPC. Dessuten blir det enklere å ha den med seg. Tenk så praktisk da. Det ene systemet laster over de filene man vil ha mens man spiller på det andre systemet... Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hva skjer om man da kobler IDE ledningen fra HK1 til HDD og så til HK2? Noen som har tenkt på det? hehe Lenke til kommentar
shebban Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Må jo ha egne hardiskercdrompsu osv. til serveren da Lenke til kommentar
shebban Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Noe lignende dette vil jeg ha.. Bare ikke så synsyk stor:) http://www.kinjo.com/www/cyclox/2in1.html Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Orker ikke lese all den texten som stod der, men så prisen og håper ikke at det er kun for det kabinettet...ville blitt SYKT dyrt... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Dah er det nesten så du kan sette sammen et egent kabinett av plexiglass og thumbscrews Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Og da sparer man masse penger.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Og da sparer man masse penger.. Sant, OG, man får det man vil ha også da Lenke til kommentar
shebban Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 orker ikke å lage et nytt kabinett. Er ikke så synsyk flink med slike ting:( Har bygget i tre men det ser ikke bra ut... Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Sleng ut et bilde, så vet jeg hvordan maskin jeg skal se etter på tg03 Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Kanskje det går ann å modde en Yeong Yang server cube... :-? De har dem på www.databutikken.comno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå