Griznah Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg har en fame rating på 37. Jeg er Nervarine og Hortator, har fullført en god del quests for Fighters Guild,er Guardian eller.no sånt. Level 32 er jeg vel nå (med 4 levels i "banken" ) Irritasjonsmoment: Det er skikkelig teit at du blir tatt fra ALT du har på deg som du har stjelt hvis du blir ferska for en forbrytelse. Hvis jeg stjal noe for 100dager siden in-game og skulle bli tatt for å tatt noe så mister jeg alt. Teit da jeg hadde ordnet meg Grandmasters Alchemyset, full pakke Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 NULL! Kjøpte spillet for et par dager siden til Xbox. Level 3 Kahjiit Nightblade. Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Famerating på 119, og level 67 med karakteren jeg har nå. Hva jeg hadde på de to andre jeg har spilt med husker jeg ikke for jeg klarte å slette alle savegamene mine At de tar alt som du har stjålet hvis du blir fakket er kanskje litt teit, men det er en veldig enkel måte å unngå det på. Før en vakt prater med deg eller du prater med en vakt, bare legger du alt som du har stjålet på bakken. Så er det bare å plukke det opp når du har pratet med vakten. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Hittman: Vel, nå blir jeg ikke fersket lenger:) Men det var irriterende før. Jeg er alkymist (som du kanskje skjønte?) så jeg stjeler en GOD del ingridienser rundt omkring, blir pes å legge fra seg 24 forskjellige ladninger med det pluss alt mulig anna rart:) Level 67 ja..har igjen en del opp dit jeg gitt.. Jeg sliter med å få 2x, 3x og 5x bonuser jeg nå, på level-ups'ene. Har trent meg opp til ca. 50-80 i de skillsene jeg bruker mest, med unntak av Mercantile og Alchemy som har kommet opp til 100. Lurer på om jeg ikke skal finne de "Secret level Masters" eller hva det avr, de som kan trene opp til 100... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå