mungo Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hvilken luft-kobberkjøler vil du anbefale som erstatning for den som følger med fra fabrikken? Helst en kobber-kjøler (eller sølv siden det er den ultimate varmelederen... 8) Neida, bare spøker ). Kan jeg da bruke den vifta som jeg har nå eller må jeg ha ny vifte? Følger det med vifte til den kjøleribba du anbefaler? Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 du får ikke pressa core'n eller minnet på det kortet så mye at det er vits å erstatte det som er der fra før... Lenke til kommentar
mungo Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg har klart å klokke det til Pro-hastighet (324/620) , men det utviklet for mye varme så grafikken i Nature-testen på 3DMark ble korrupt. Nå kjører jeg stabilt på 290/580 . Må jo få det opp i Pro-hastighet og helst litt til før jeg gir meg. Førøvrig har jeg god luftgjennomstrømning i kabinettet med 2 80*80mm Papst-vifter som blåser kald luft inn i kabinettet og 1 vifte av samme type som blåser den ut. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Ville borret et hull i siden med 3dkortet og festet den ene 80mm viften til å blåse på det Lenke til kommentar
mungo Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 D va jo ikkje så domt... Må jo kjøba meg grill t å ha foran håle åg då siden d snart komme n nye mini-mungo t verden Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 D va jo ikkje så domt... Må jo kjøba meg grill t å ha foran håle åg då siden d snart komme n nye mini-mungo t verden Ugg ugg! Snakk norsk gutt. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 DIALEKT-RASIST!!! Uansett: dette e min tråd så bare pell deg vekk viss du ikkje lige det som blir skreve her! Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 DIALEKT-RASIST!!! Uansett: dette e min tråd så bare pell deg vekk viss du ikkje lige det som blir skreve her! Er ikke snakk om det er min eller din tråd, det er snakk om at andre skal forstå hva du skriver slik at de kan hjelpe deg. Og SMS språk som D og N osv osv vil vi ikke ha noe av. Skriv på vanlig nynorsk eller bokmål. Ser at du klarer det helt fint ovenfor. Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Dette er ikke et norsk-kurs, så vennligst hold slikt utenfor forumet takk! Lenke til kommentar
mungo Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 DIALEKT-RASIST!!! Uansett: dette e min tråd så bare pell deg vekk viss du ikkje lige det som blir skreve her! Er ikke snakk om det er min eller din tråd, det er snakk om at andre skal forstå hva du skriver slik at de kan hjelpe deg. Og SMS språk som D og N osv osv vil vi ikke ha noe av. Skriv på vanlig nynorsk eller bokmål. Ser at du klarer det helt fint ovenfor. Godt å se at du gjør deg til talsmann for alle andre her på forumet. Måtte legge om til bokmål slik at du (har ikke fått klager fra noen andre her enda) skulle forstå meg. Ser i nettiketten her at SMS-språk bør unngås, så det skal jeg gjøre. Dialekter derimot sier det ingenting om. Hvor er du fra forresten? Stavangersk/Rogalandsk kan umulig være SÅ vanskelig og forstå hvis du ikke da er fra et annet land og bruker en web-oversetter. Sist jeg sjekket var da Stavanger i Norge. Ergo blir da alle dialekter vi snakker her å betrakte som norsk. EOD Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 hvem gidder å bruke oversetter bare for å lese et forum? Mente det var godt for ditt eget beste at du skrev bokmål eller nynorsk her slik at alle fårstår hva du mener. Jeg har faktisk noen ganger problemer med å skjønne sammenhengen i noen dialekter som faktisk blir skrevet her. Må tenke og vri hjernen for å få noe ut av det. Det syns jeg skulle være unødvendig. Får å si det sånn, jeg er ikke alene med at nynorsk og bokmål bør være det folk skriver her. Du finner en del tråder om det her på forumet. Bor en times kjøring fra Kongsberg btw. For å svare på hvilken kjøleribbe du kan kjøpe så kikk her. Den burde være ypperlig til GPU, så lenge du har termetisk lim. De fleste kjølere til 1U rack burde være passe som GPU kjøler. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 skal ikke si noe på dialekta, men tror ikke den avataren er helt kosher... Lenke til kommentar
mungo Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Ser at den vifta fUsiOn nevnte bråker mye (36.8± 2dB(A)), har en RPM på 4700 siden den er 60*60 mm. Noen som vet om noen som bråker mindre? Kan gjerne være skreddersydde til R300-chipen. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 har du ikke viftestyring eller noe sånnt da? Da kan du koble den vifta jeg nevnte på den. Hvis du ikke har, skaff deg en, alltid kjekt og ha. Hvis du har planer om å overklokke mer, så er støy noe du ikke kan unngå, med annet du har vannkjøling. Eller kanskje du kan lage hull i et gammelt PCI kort og putte en mer stille 80mm vifte under skjermkortet? Du har sikkert sett/lest om et par sånne? Lenke til kommentar
mungo Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 takk for alle forslag. Får se hva som kommer til å bli gjort. Med en liten på vei begynner det å haste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå