Ustedalen Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg har allerede hatt med et flyttelass ned der jeg tok med pcen og utstyr, DVDene, tven og hjemmekinoannlegget. Nå på søndag skal jeg flytte inn for godt, og jeg vil da ta med meg klær ned og kjøpe inn mat. Allikevel så føler jeg at jeg har glemt noe. Hva burde jeg ta med? Hybelen er møblert! Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Jeg har allerede hatt med et flyttelass ned der jeg tok med pcen og utstyr, DVDene, tven og hjemmekinoannlegget. Nå på søndag skal jeg flytte inn for godt, og jeg vil da ta med meg klær ned og kjøpe inn mat. Allikevel så føler jeg at jeg har glemt noe. Hva burde jeg ta med?Hybelen er møblert! 9306007[/snapback] Lenestol og fotskammel? eventuelt en madrass så man kan slappe av etter lange netter med spilling? Edit: Crap, leste Umøblert:P Endret 18. august 2007 av T.J. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Øl? 9306034[/snapback] Øl, sprit og Malibu er allerede fikset frem til den dagen jeg kan drikke (kyssesyka, må vente en måned). Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Har to bandflagg som skal henges opp, men jeg vurderer å kjøpe inn noen filmplakater for så å ramme dem inn. Men jeg har på følelsen at det kan bli for dyrt! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Kjøkkenustyr (talerkner, glass, bestikk, kjeler etc). Bøker, leksikon etc. Ekstra lamper. Skopusseutstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå