AndyG Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Jeg lever. Hadde dog vært vanvittig fett om Elvis bare dukket opp igjen. Store deler av verden hadde nok aldri trodd på det, mens andre deler hadde sagt "hah, told you so, beotch!" Endret 19. august 2007 av AndyG Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Nei, egentlig jobber både Jim Morrison og Elvis for CIA og måtte derfor gå under jorden. Nei, disse teoriene kan nok diskuteres, men leter man godt nok kan man sikkert finne en teori om alle som har dødd. Paul McCartney er jo også omdiskutert.9307656[/snapback] HÆ!? Når døde han? 9309511[/snapback] Som Noodels sa: Han "døde" i en bilulykke i 66, på alle platene deres etter 66 kan du finne tegn på at han er død. Blant annet på White album er det to ting du kan spille baklengs og deretter høre noe om at Paul er død. Men på bildene kan du også se dette. Kommer gjerne med flere "tegn". Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Gåselever. Paul lever, Elvis er død. Skulle ønske folk gadd å tenke seg litt mer om selv. Jeg kan ikke skjønne annet enn at de som sitter og finner på dette tullet her har det skikkelig morsomt på deres bekostning. Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Herregud! Vi må nå få ha det litt gøy. Selvfølgelig vet alle (tror og håper jeg) i denne tråden at Elvis er død. Endret 19. august 2007 av ArnoldLayne Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Elvis lever ikke. Mennesket har vært på månen. 11. september ble gjort av Dsjengis-Khan. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 JESUS! Spam, spam og atter spam. Skjerp dere folkens! Denne stenges av åpenbare grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg