Taalest Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Er på utkikk etter en web basert prosjekt styrer. Altså et sted hvor jeg(admin) kan annonsere prosjekter, med beskrivelser etc. og hvor ansatte(brukere) kan logge seg inn, lese om prosjektet, merke av for at de er interessert og evt. melde seg på.... Dette er bare hovedpoenget men kan gjerne ha med ting som: Innebygd mail "sender", sender mail når nye prosjekter blir annonsert osv. Oversiktlig brukergrensesnitt så folk skjønner hva de skal gjøre.... OSV OSV..... Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? (fortrinnsvis gratis, men åpen for alt) mvh Taalest Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg vil i utgangspunktet ambefale deg Joomla. Det er utrolig praktisk, samtidig som det er enkelt og genialt. Funksjonalitet som mangler kan du enkelt legge til ved hjelp av stortsett gratis utvidelser. Har du server? Hvis ikke er PHPNet.us ganske god. Tilbyr 300 MB lagrinsplass, og 3 MySQL databaser. Lykke til Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hva med dotproject? -C- Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Har dårlig erfaring med PHPNet.us. De stengte kontoen etter en ukes bruk pga mye resurser. Det var en tekstblogg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå