cHilfiger Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Hei! Jeg lurer på hva stjernene på draktene til fotballag betyr. betyr de at de har vunnet champions-leag eller noe såny. takk for alle svar Endret 24. august 2007 av Tommy_Tha_Tiger Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Er det ikke slik at 10 seriemesterskap gir en stjerne? Rosenborg tok sitt tjuende seriegull i fjor og fikk dermed to stjerner. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 kk takk for svaret Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 jeg lurer på hvordan det er på landslag som også har stjerner er det fordi de har vunnet vm? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 jeg lurer på hvordan det er på landslag som også har stjerner er det fordi de har vunnet vm? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Kan jeg tippe at det kan ha noe med hvor mange ganger de har kvalifisert seg til diverse store mesterskap? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hvor mange ganger man har vunnet VM vil jeg tippe.. Brasil har fem seiere i VM og fem stjerner på drakten. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Her får du svar på det du lurer på: Wikipedia Litt forskjellig praksis fra land til land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå