SiRious Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg trenger en ny skjerm, sitter enda med en 19 CRT som jeg har hatt i mange år. Så nå følte jeg at det er på tide med en ny. Jeg er inntressert i en 21" eller 22" skjerm som fugnere bra. Prisklassen er av den laveste, max 2500,- jeg har sett litt selv, men det er del å velge mellom, jeg har sånn høvelig peiling på teknologien bak LCD, men jeg trenger hjelp til noen anbefalninger. Jeg er ikke den mest kresne av meg, men forventer at skjermen i det minste kan måle seg med min CRT i bildekvalitet. helst ikke så veldig høy respons. Mine bruksområder er egentli alt. men aller mest -Film -Spill I den rekkefølgen og gennerelt alt annet også. Planen var orginalt å kjøpe meg en ny bærbar (HP HDX 20.1), men ser at det ikke blir noen drøm, da jeg må studere et år til, og økonomien ikke er den beste. Er bare å komme med forslag, grunnen til at jeg valgte over 17" eller 19" skjerm er at jeg pleier å ligge i sengen å se på film om natta, og da synes nesten ikke tekster på diverse filmer og serier, eller så blir dem veldig små. -SiRious- Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Den var utrolig forlokkende så langt den beste jeg har sett. Noen som har noe bedre å komme med? (innenfor prisgrensen) Lenke til kommentar
AmDguru Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331838 denne er vel det beste kjøpet til 3000,- og alle nye skjermer av senne modellen, leveres med s-panel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå