Tuddelidu Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hei alle sammen Er 15 år, veier 71 og er 165 cm høy. Nå har jeg tenkt å ta meg sammen å begynne å bli tynnere Jeg trenger hjelp får å komme i gang.. Er det mulig å miste vekt uten å begynne på treningsstudio? Jeg vil ikke begynne der med det samme og lurte på om jeg kan gjøre noe hjemme? Trenger gjerne noen som kan lage et program for meg? Hva jeg skal spise? Hvordan jeg skal trene? Sånn ukes program. Hilsen en med fett i nød. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg er 15 år, ca. 179 cm høy eller noe, og veier 65-70. Det er ikke vanskeligere å få enn kropp du vil like enn å gjøre litt for den. Ta deg en joggetur to-tre ganger i uka. Resultatene vil komme, jeg lover deg. Jogg rundt et vann eller noe. Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Ikke spis godteri og brus, og jogg annenhver dag... Evt. så kan du ta opp en fritidsaktivitet, type fotball, håndball, basketball osv. En aktivitet med mye løping burde hjelpe en del med "fat burnen" i alle fall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå